Известие

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на турбо за 147 jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ремонт на турбо за 147 jtd

    Колеги може ли да ми препоръчате някой добър сервиз в София, където да рециклират турбото ми и ако сте информирани да ми кажете колко годе долу струва ремонта? Най-близкия сервиз до мен е DG TURBO service в Орландовци улица 202, но не знам дали мога да им се доверя. Ако някой има опит моля да сподели.

    Благодаря предварително.

  • #2
    щом искаш рециклаж - реал турбо на околовръстното
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      ако искаш рециклаж и аз съм на същото мнение реал турбо но според мен си намери втора ръка с опция да ти я погледнат,защото покрай мен са правили на няколко алфи турбините и дават ядове след това особено колата ако е с чип.

      Comment


      • #4
        Няма логика след рециклиране на турбо да дава фира, ако е направено кадърно.
        Все пак се подменят износените части и вс се балансира след това...А и дават гаранция хората. Но определено на сервиз задължително това.
        Чувал съм добри отзиви за Турбо Хюс, все пак е официален представител на Гарет за Бг.
        п.с. С втора ръка никога не знаеш кога ще пропее птичката...и в какво състояние е, тя турбината до последно ще си надува...докато не даде дух!
        sigpic
        Gulfstream G650 with Italian design...

        Comment


        • #5
          Ако е с чип и е дало фира турбото,да се сложи по-голямо , примерно от 2.4
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • #6
            Ако чипа е кадърен...правищ надув с 0.1 отгоре примерно...което е в пикове...и няма да го счупи...
            Не ми се вярва да е в това проблема. Просто му е дошло времето!
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
              Ако чипа е кадърен...правищ надув с 0.1 отгоре примерно...което е в пикове...и няма да го счупи...
              Не ми се вярва да е в това проблема. Просто му е дошло времето!
              е то при 1,9 105 коня е така

              при другите е около 0,2 отгоре...

              Но всичко е кантар аз казах варна меи-то и софия реал, другите... различно вече
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #8
                Ми на др. мапнати коли, надува в покове пак е малък 0.1 до 0.15 според зависи де...ако не и слагаш по злобен чип...аз не съм им превърженик. Лек софт за повече динамика си е густо за мен.
                За тези от Варна съм чувал добри неща..както и за Турбо Хюс...За реал турбо има противоречиви отзиви.
                sigpic
                Gulfstream G650 with Italian design...

                Comment


                • #9
                  Турбо Хют (Turbo Hoet). От Реал турбо имам 3 случая вече при мен на издънки.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Аз цял ден си пиша турбо хюс...а то е турбо хют
                    sigpic
                    Gulfstream G650 with Italian design...

                    Comment


                    • #11
                      Колега дават гаранция и колко е тя за 1000лв може би 10000-15000км и после се почва с какво масло караш сменял ли си го колко пъти я прегря -съжаляваме но ние сме си свършили работата както трябва дай още 1000лв.

                      Comment


                      • #12
                        Всяка уважаваща себе си фирма не би направила това...все пак на 10 такива турбини ще има 200 лоши коментара...Говорим за официален представител на Гарет за Бг...Все си мисля, че са сериозни.
                        За тях и не се намират лоши отзиви...както за други...включително Реал Турбо.
                        Да си купиш турбина втора ръка си е риск....Но е е ядрена физика, че да не могат кадърно да я оправят.

                        Ако сдаде една турбина дух на 10к км...няма значение с какво масло или как си я карал тази кола...не става фирмата.
                        sigpic
                        Gulfstream G650 with Italian design...

                        Comment


                        • #13
                          Да ползвам темата и аз

                          И моето турбо трябва да се оправи (хвърля масло в мотора и го гори) тааа в софия читав сервиз? Бобо от Екстрийм Тунинг може ли? Някой оправял ли си е сам турбото и евентуално ако да от къде се взимат частите и как става магията?

                          Comment


                          • #14
                            Турбо(с) хют е твоята фирма за ремонт на турбо.
                            И гаранция даваха около 2 години на ремонтираната турбина.

                            Икстрийм сервиз може да го свалят, но не поправят, освен ако не предлагат пълна услуга = сваляне, даване на трубината за поправка и отново качване на турбото на колата.


                            Ако е без променлива геометрия турбото може да пробваш и сам.Трябва ти вътрешна част (турбинката) на турбото, сваляш турбото, разглобяваш, почистваш, сменяш, смазваш и даваш да го балансират с машина.

                            Мисля някъде в техническия в Сф правеха такава услуга.Ще ти струва всичко ремонтна част + балансиране 250-350 лева.

                            Зависи и от ремонтната част де, има и такива от по 800-950 лева .

                            ==============================================

                            Разтърси се в интернет има писано от такива които сами са си оправяли турбината, сваляли са е, давали са да я почистят(като имало разлика с пясък и с кварцово стъкло/пясък), сменяли са вътрешната част, смазвали са я, давали са я на баланс(пишат си къде хората са я давали) и след това са си монтирали сами турбото.
                            Но по спомени това беше за турбина без променлива геометрия.

                            Пишеш в търсачаката "ремонт на турбо мнения" и ти излизат един куп линкове.Четеш, "образоваш се" и решаваш какво ще правиш.
                            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                            Comment

                            Working...
                            X